. Časté otázky (FAQ) | SledovanieTV.sk

Časté otázky (FAQ)

Časté otázky

Pozrite sa na tie najčastejšie otázky, ktoré zaujímajú našich používateľov.

  1. O službe
  2. Nákupy a platby
  3. Technické informácie
  4. Vychytávky našej služby
  5. Mám problém
  6. Registrácia do HBO Max

O službe

Ako funguje SledovanieTV?

Služba SledovanieTV je internetová televízia, ktorá ponúka viac ako 200 zaujímavých kanálov. Prináša tiež prístup do niekoľkých videoték plných českých a zahraničných filmov. Službu si môžete jednoducho vyzkúšať.

Je registrácia do služby záväzná? Podpisujeme nejakú zmluvu?

Registráciou do služby sa k ničomu nezaväzujete. Stačí sa zaregistrovať, vybrať si akýkoľvek balíček programov a môžete začať sledovať. Služba funguje na princípe zaplatíte – sledujete. Predplatné u jednotlivých balíčkov či služieb môžete kedykoľvek zrušiť.

Kde nájdem zloženie jednotlivých balíčkov?

Všetky dostupné kanály a ich zaradenie do jednotlivých balíčkov nájdete v našom zozname kanálov. Kompletnú ponuku služieb a cenník nájdete tu.

Chcem sledovať. Čo mám urobiť?

Na to najlepšie využitie služby SledovanieTV stačí internetové pripojenie, televízia, počítač, tablet alebo telefón. Stačí jednoducho vytvoriť registráciu na našom webe sledovanietv.sk. Televíziu môžete sledovať priamo v prehliadači alebo si môžete stiahnuť aplikáciu do SmartTV, set-top boxu, tabletu či telefónu. Kompletný zoznam podporovaných zariadení nájdete tu.

Ako zaplatím za službu SledovanieTV?

Internetová televízia SledovanieTV funguje rovnako ako streamovacie služby. Platí sa platobnou kartou, ktorá sa pri prvom použití uloží k vášmu používateľskému účtu.

Kedy po zaplatení bude služba aktívna?

Služba je aktívna ihneď po zaplatení.

Ako prebieha platba? Budú sa poplatky strhávať automaticky?

Platby za služby prebiehajú automaticky prostredníctvom platobnej brány. Tá sa automaticky spojí s vašou kartou a pravidelne strhne presnú čiastku za služby.

Nákupy a platby

Je aplikácia SledovanieTV zadarmo?

Stiahnutie, inštalácia aj používanie aplikácie je zadarmo. Platíte iba za balíčky programov a doplnkové služby.

Ako si objednám doplnkové balíčky, služby alebo videotéky?

Dokúpenie je veľmi jednoduché. Na webe v sekcií Obchod si stačí vybrať balíček kanálov, doplnkovú službu alebo balíček s videotékou. Na rovnakom mieste si môžete prečítať podrobné informácie o balíčku a jeho cenu. Potom stačí kliknúť na tlačidlo Objednať, zaplatiť kartou. Službu budete mať aktívnu ihneď po zaplatení.

Ako uplatním voucher alebo darčekový poukaz?

Voucher alebo darčekový poukaz môžete uplatniť na našich webových stránkach v sekcií Mám voucher.

Ako vymeniť platobnú kartu?

Uloženú platobnú kartu môžete kedykoľvek zmeniť. Postup je nasledujúci: Prihláste sa do vášho používateľského účtu → prejdite do Nastavenia → vyberte sekciu Služby → pri aktívnych balíčkoch kliknite na Zrušiť predplatné → pri platobnej karte kliknite na Editovať → Odoberte platobnú kartu Teraz môžete uskutočniť nákup služieb prostredníctvom novej platobnej karty. Karta sa pri platbe uloží a nasledujúce platby sa budú automaticky strhávať z tejto novej karty.

Ako službu ukončím?

Predplatné služby môžete kedykoľvek ukončiť. Prihláste sa do vášho používateľského účtu → prejdite do Nastavenia → vyberte sekciu Služby → pri aktívnych balíčkoch kliknite na Zrušiť predplatné. Potom môžete tiež odstrániť platobnú kartu.

Technické informácie

Akú rýchlosť internetového pripojenia potrebujem na pohodové sledovanie služby?

Pre sekundárne zariadenia ako je tablet, telefón alebo počítač stačí rýchlosť pripojenia 4 až 8 Mbit/s. Na plynulé sledovanie služby na televízii či cez set-top box odporúčame aspoň 15 až 20 Mbits/s.

Na koľkých zariadeniach môžem službu sledovať?

V rámci ceny základných balíčkov môžete službu sledovať na 4 zariadeniach – dvoch televíziách či set-top boxoch a dvoch vedľajších zariadeniach zo skupiny telefón, tablet, počítač.

Aké je rozlíšenie vysielania?

Maximálne rozlíšenie je 4K, záleží na konkrétnom televíznom programe. Kvalitu jednotlivých staníc si môžete pozrieť v našom zozname kanálov.

Kde všade môžem službu používať?

Služba SledovanieTV je dostupná vo všetkých štátoch EÚ.

Na akých zariadeniach môžem službu používať?

Aplikácia SledovanieTV je dostupná pre smart televízie značiek LG, Samsung, Hisense, Panasonic a televízie od výrobcu Vestel. Stiahnuť si ju môžete aj do televízií či set-top boxov s operačným systémom AndroidTV (Sony, TCL a ďalšie). Podporujeme aj mobilné zariadenia so systémom Android, iOS, Huawei či Windows. Kompletný zoznam podporovaných platforiem nájdete tu.

Mám staršiu smart TV, ale aplikáciu nemôžem v obchode s aplikáciami nájsť. Čo môžem robiť?

Všetky podporované zariadenia nájdete na tejto stránke.. U starších televízií vyrobených pred rokom 2017 nemôžeme kompatibilitu zaručiť. V prípade, že vaša televízia našu aplikáciu nepodporuje, môžete si zakúpiť náš set-top box.

Vychytávky našej služby

Ako vytvorím profily a čo umožňuje ich nastavenie?

Ku každému používateľskému účtu môžete vytvoriť niekoľko profilov. Tie umožňujú individuálne nastavenie obľúbených kanálov alebo poradie televíznych staníc. Každý profil má i vlastnú históriu sledovania. Pri detských profiloch môžete obmedziť, ktoré kanály bude mať divák k dispozícii.

Na čo slúži rodičovský PIN?

Rodičovský PIN slúži na odomknutie kanálov s erotickým obsahom. Tiež je vyžadovaný pri prepnutí z detského profilu. Na odomknutie kanálov s obsahom pre dospelých je potrebné PIN nastaviť.

Ako nastavím alebo zmením rodičovský PIN?

PIN môžete nastaviť na webových stránkach služby sledovanietv.sk. v sekcii Užívateľ. Po kliknutí na tlačidlo Zmeniť PIN dostanete odkaz pre zmenu PINu do vašej e-mailovej schránky.

Ako vytvorím nahrávky?

Pri každom filme, seriáli či relácií nájdete tlačidlo či ikonku Vytvoriť nahrávku. Po výbere tejto možnosti sa daný program uloží do nahrávok vo vašom používateľskom účte. Budete ho mať k dispozícii na všetkých svojich zariadeniach. V prípade seriálov môžete nahrať buď konkrétnu epizódu alebo celý seriál. Počet hodín, ktoré máte dostupné pre nahrávky sa líši podľa vybraného balíčka. Ďalšiu kapacitu si môžete dokúpiť.

Kde nájdem nahrávky?

Nahrané tituly nájdete v hlavnom menu v sekcii Nahrávky. Po prihlásení nájdete túto sekciu na všetkých platformách.

Ako dlho zostanú nahrávky uložené?

Nahrávky zostanú uložené 3 mesiace. Potom ich môžete o ďalšie 3 mesiace predĺžiť. Pred vymazaním nájdete pri príslušnom titule upozornenia.

Ako funguje výber kanálov v balíčku Mojich 7?

Po zakúpení balíčka Mojich 7 navštívte nastavenie vášho používateľského účtu. V sekcii Voliteľné kanály vyberte preferované stanice a uložte. Niektoré stanice je možné vyberať iba v programových skupinách. V nastavení voliteľných kanálov sa dozviete i dátum, kedy budete môcť výber kanálov zmeniť.

Ako spárujem zariadenie so svojim účtom?

Spustite aplikáciu SledovanieTV na vašom zariadení. Zároveň na webovej stránke prejdite do nastavenia vášho používateľského účtu. V sekcii Moje zariadenia kliknite na tlačidlo Pridať zariadenie.

Mám problém

Neviem si rady, ako vás môžem kontaktovať?

Našu používateľskú podporu môžete kontaktovať prostredníctvom e-mailu na adrese podpora@sledovanietv.sk alebo na telefónnom čísle +420 910 990 099 v pracovné dni od 9:00 do 16:00.

Chcem zmeniť login do služby.

Pre zmenu loginu/e-mailu do služby kontaktujte našu podporu na e-maili podpora@sledovanietv.sk.

Chcem zmeniť údaje v používateľskom profile.

Údaje vo svojom používateľskom profile môžete zmeniť po prihlásení na webových stránkach. Po rozkliknutí ikonky profilu vyberte možnosť Nastavenia a potom Užívateľ.

Zabudol/a som heslo k svojmu používateľskému účtu.

V prípade, že ste zabudli svoje heslo, využite možnosť Zabudnuté heslo.

Kde nájdem dôležité dokumenty?

Dôležité dokumenty nájdete na nasledujúcich odkazoch: Všeobecné podmienky. Zásady spracovania osobných údajov (GDPR). Informácie pre spotrebiteľov. Formulár na odstúpenie od zmluvy.

Registrácia do HBO Max

Ako sa prihlásim do služby HBO Max?

Prihlásenie do služby prebieha priamo na stránkach hbomax.com. Ak sa prihlasujete prvýkrát, je potrebné vytvoriť registráciu. Kliknite na tlačidlo Prihlásiť sa a následne Prepojiť účty. Zo zoznamu operátorov vyberte sledovanietv.cz s.r.o. Vyplňte login a heslo, ktoré používate na SledovanieTV. Viac informácií nájdete v našom návode.

Do HBO Max sa mi nedarí prihlásiť, čo mám robiť?

HBO Max nepodporuje v hesle tieto špeciálne znaky: .,-/-ěščžáú)§¨*. Ak ich vaše heslo obsahuje, najskôr si ho v SledovanieTV zmeňte.

Musím za HBO Max platiť?

Prístup do služby HBO Max je súčasťou hlavného balíčka Prémiový. a doplnkových balíčkov HBO + HBO Max. a HBO Maxpack.

Môžem si HBO Max priplatiť samostatne?

Službu HBO Max si nie je možné priplatiť samostatne, ale iba v balíčku s kanálmi HBO. HBO Max je súčasťou hlavného balíčka Prémiový. a doplnkových balíčkov HBO + HBO Max. a HBO Maxpack.

Na ktorých zariadeniach môžem HBO Max používať?

  • iOS (12.2 a novšia verzia)
  • Android (5.0 a novšia verzia)
  • Android TV (7.0 a novšia verzia)
  • tvOS (Apple TV 4K alebo Apple TV HD)
  • Windows PC (Windows 7 alebo novšia verzia) s najnovšou verziou Microsoft Edge, Chrome alebo Firefox
  • Mac (MacOS X 10.10 a novšia verzia) so Safari verzia 12 alebo novšia, či najnovšia verzia Chrome alebo Firefox
  • ChromeBook (verzia 95 alebo novšia)
  • LG Web OS (3.5 a novší)
  • Samsung Tizen (2016 a novší)
  • XBOX One
  • XBOX Series X a S
  • PlayStation 4
  • PlayStation 5
  • ChromeCast